MONADOS s.r.o.

 

 

 

Kapsle Haicao Gai Fohow  - FOHOW HAICAO GAI

 

Doplněk stravy.  Kapsle.


Spirulina je přírodním zdrojem esenciálních bílkovin, živin a jiných látek, má vliv na imunitní systém, na udržování tělesné hmotnosti, má antioxidační účinky, posilují srdeční činnost, pomáhá při trávení a snižují pocit hladu a chuti k jídlu na sladké, pomáhá stabilizovat hladinu tuku a cukru v krvi. Sója obsahuje isoflavony, které pomáhají udržovat klidnou a pohodlnou menopauzu a pomáhají ženám vyrovnat se s menopauzou.


Složení: 95,0% Spiruliny (green seaweed), 3,0% rostlinný olej (Vegetable oil), 2,0% kapsle ze sóje (Capsules Soya gel).


Návod k použití: užívat 1 - 3 kapsle 2 krát denně s teplou vodou během jídla. Je možné dlouhodobé užívání preparátů s přestávkou po 30ti dnech užívání na 1 - 2 týdny.


Upozornění: Není určeno dětem do 3 let. Nenahrazuje obvyklé pestré stravování. Uchovávejte při pokojové teplotě v suchém, chladném místě. Chraňte před sluncem. Uchovávejte v originálním obalu! Ukládejte mimo dosah dětí!


Obsah: V balení 100 kapslí po 0,8 g. Váha balení: 150 g. Datum minimální trvanlivosti a LOT na obalu krabičky.


Notifikace MZ ČR, Registr rozhodnutí hlavního hygienika – OVZ-35.1-19.01.2014-3765.



Využití exkluzivní technologie umožňuje získat zcela nový produkt, který obnoví normální hladinu vápníku a minerálů v těle. Význam vápníku  je velký, když jsme konfrontováni s problematikou osteoporózy, kostních zlomenin a poruchami srdeční činnosti. Spirulina je přírodním zdrojem esenciálních bílkovin, živin a jiných látek, má vliv na imunitní systém, na udržování tělesné hmotnosti, má antioxidační účinky, posilují srdeční činnost, pomáhá při trávení a snižují pocit hladu a chuti k jídlu na sladké, pomáhá stabilizovat hladinu tuku a cukru v krvi. Podařilo se získat z vodní rostliny tak kvalitní a lehce vstřebatelné vápník bez vedlejších účinků. Je nutné zdůraznit, že obsahuje vitamíny skupiny D získané z rostlinného oleje a tím se ještě lépe dostává přes střeva do organismu a kostí.


Indikace:

nedostatek vitamínů a minerálů, osteoporóza, rachitida, artritida, předcházení procesů stárnutí, poruchy trávení, křeče a syndrom  unavené nohy, klimakterium, menopauza, prevence kardiovaskulárních onemocnění atd.

 

SPIRULINA (SPIRULINA PLATENSIS)

 

Spirulina je modrozelená řasa známá svojí náročností na čistotu prostředí, ve kterém žije. Patří mezi spirálovité mikrořasy, kterým se dobře daří v silně alkalických vodách a na horkém slunci, jako například v sodných jezerech Afriky. Jako potravinový doplněk je připravována na slunečných farmách v Asii. Spirulina je zdrojem přirozených, lehce zpracovatelných bílkovin a bohatým přírodním zdrojem zeleného rostlinného barviva chlorofylu. Vedle toho spirulina obsahuje i velké množství železa v chelátové formě (10 g spiruliny obsahuje stejné množství železa jako 450 g špenátu), vápník, zinek, draslík a hořčík. Z mikroelementů ve Spirulině najdeme selen, chrom, lithium a mangan. Důležitý je i obsah antioxidačně působících látek, prekurzor vitamínu A-beta-karoten (10 g spiruliny obsahuje stejné množství jako 4,5 litru kravského mléka anebo 14 vajec), vitamíny skupiny B, zvláště významná je přítomnost vitamínu B12, zcela netypická pro rostlinnou říši.

 

Řasa obsahuje přibližně 60 % bílkovin, včetně všech osmi esenciálních aminokyselin, a proto je ideálním doplňkem stravy pro sportovce, vegany, starší a oslabené lidi. Další skupinou nezbytnou pro život, kterou organizmus nedokáže syntetizovat, jsou polynenasycené mastné kyseliny, jakou je například kyselina gama-linolenová, obsažená i v mateřském mléce a podílející se mimo jiné také na snižování hladiny plazmatického cholesterolu. Pro všechny bojovníky s nadváhou je dobré vědět o obsahu fenylalaninu. Tato aminokyselina svým působením na chuťové centrum v mozku snižuje chuť k jídlu. Pro úspěšnou redukci váhy je naprosto nezbytnou součástí tohoto doplňku, stejně jako i u všech jiných diet, pravidelný, nejlépe každodenní pohyb. Pro vysoký obsah jódu a draslíku je pravidelné užívání řasy vhodné při hypofunkci štítné žlázy. Spirulina dále napomáhá trávení a vyplavování toxických látek z organizmu a podle japonských zdrojů nás ochraňuje i před radiačními vlivy.

 

Při sportu, pěších túrách a jiných náročných činnostech jsou tablety Spiruliny významným doplňkem, jehož obrovskou výhodou je snadné užití například i v průběhu rušného pracovního dne anebo tréninku bez zatížení trávicího traktu organizmu. Při získávání energie pomocí běžné stravy dochází na úkor sympatiku k posílení činnosti parasympatiku, tj. například ke zvýšení vylučování trávících šťáv a podpoře asimilačních pochodů při útlumu činnosti kosterního a svalového systému. Spirulina je určena jako každodenní doplněk stravy pro lidi s vysokou pracovní zátěží, ve stresových obdobích života, jako adjuvans redukčních kúr, pro vegetariány a vegany, pro atlety a další sportovce budující svalovou hmotu, pro mladé a starší lidi, obecně jako suplement dodávající energii přirozeným způsobem.

 

Spirulina se dá užívat 2-3 krát denně, 3 až max. 6 tablet za den. Vhodné jsou alespoň několikatýdenní kůry. Tablety je možné polykat i cucat se zapíjením, podáváme je před jídlem anebo používáme prášek jako součást jídla (koření na saláty). Při půstu a očistných kůrách rozmícháme čajovou lžičku prášku v zeleninové šťávě.

 

Obsah: 100 gramů sušené spiruliny obsahuje přibližně 60 g bílkovin, 14 g polysacharidů, 6 g tuku a 7 g minerálních látek. Průměrná energetická hodnota je 1507 KJ.

 

Více o spirulině:

http://www.fitday.com/fitness-articles/nutrition/vitamins-minerals/what-is-spirulina.html#b

 

Spirulina pro vysoké diety.

 

Kompletní protein nalezený v Spirulině představuje 55 až 77 procent sušiny této řasy. Skutečnost, že je kompletní, znamená, že obsahuje všechny esenciální aminokyseliny. Pro srovnání, bílkoviny tvoří jen 27 procent z masa a 34 procent ze sóji, přesto obsahuje kompletní bílkovinu. Spirulina obsahuje vetší množství těchto aminokyselin než 3 vejce, maso a mléko: a to Cystein, Lysin, Methionin.

 

Nelze srovnávat luštěniny se spireinou, pokud jde o obsah bílkovin, protože v luštěninách je ve mnohem menším množství. Spirulina je ideální doplněk stravy pro ty, kteří chtějí nebo potřebují sledovat stravu s vysokým obsahem bílkovin. Proteiny vytvářejí pocit sytosti, čímž se snižuje množství přijatého jídla. Využíváním stravy, která je bohatá na bílkoviny, se zbavíte nadbytečných kil velmi snadno.

 

Esenciální mastné kyseliny obsažené ve Spirulině. Tento doplněk stravy obsahuje širokou škálu esenciálních mastných kyselin: AA (arachidonová kyselina), ALA (alfa-linolenová kyselina), DHA (kyselina dokosahexaenová), EPA (eikosapentaenová kyselina), GLA (gama - linolenová kyselina), LA (kyselina linoleová), SDA (kyselina stearidonová). Tyto omega-3 a omega-6 mastné kyseliny nemohou být syntetizovány v těle, takže strava zůstává jediným zdrojem. Některé z nich, jako je DHA a EPA jsou používány pro léčbu deprese, zatímco jiné jsou potřebné pro léčbu zánětu. Kromě toho, mnoho esenciálních mastných kyselin má antioxidační vlastnosti, také hrají důležitou roli v procesu hubnutí.

 

Minerální a vitamínový obsah spiruliny. Spirulina je plná vitamínů a minerálů, což je skutečnost, která tvoří velmi efektivní doplněk stravy pro každého, kdo trpí nedostatkem živin. Vitamíny obsažené v této řase jsou: Vitamin A, Vitamin B komplex, Vitamin C, Vitamin D, Vitamin E, Vitamin K.

 

Mějte na paměti, že ne všechny tyto vitamíny jsou rozpustné ve vodě, a proto je zde riziko toxicity. Jak již bylo zmíněno dříve, spirulina obsahuje celou řadu minerálů: bór, vápník, chlorid, chróm, měď, germanium, jód, železo, mangan, magnézium, molybden, fosfor, draslík, selen, sodík, zinek. Spirulina se zdá být zvláště bohatá na draslík, ale i ostatní minerály jsou také ve značném množství a jsou účinné při nedostatku minerálů.

 

Nežádoucí účinky Spiruliny. Lidé trpící fenylketonurií by neměli používat spirulinu. Jedna z aminokyselin nacházející se v této řase, a to fenylalanin, nemůže být metabolizován u lidí s touto poruchou. Vzhledem k této skutečnosti se aminokyselina, která se hromadí v mozku, nakonec vede k poškození zdraví. Pokud je Spirulina spotřebovávána ve velkém množství, může také představovat zdravotní riziko pro lidi, kteří trpí onemocněním ledvin nebo jater, vysoký obsah vitamínů a minerálních látek může vést k toxickým reakcím.


2.2014